PRINTERS EN COPIERS - 27.08.2014

Printers of copiers huren: opgelet met de ‘kleine lettertjes’

Als het bedrijf een nieuwe copier, printer of multifunctional nodig heeft, dan wordt het toestel vandaag vaak gehuurd. Maar is dat eigenlijk wel interessant? Wat zijn de voor- en nadelen van zo’n huurcontract?

Wat gebeurt er als u het contract voortijdig wilt beëindigen? Met welke clausules in de algemene voorwaarden moet u uitkijken? Waarom aanvaardt u beter geen stilzwijgende verlenging?

Vaak contacteert de verhuurder u spontaan geruime tijd vóór het einde van het contract om u een nieuw toestel aan te bieden tegen een lagere prijs. Waarom krijgt u zo zelden de beste voorwaarden? Wat zijn dan uw alternatieven?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.