BUSINESSPLAN - 18.09.2014

Een realistisch businessplan: een onmisbare hulp bij de verkoop van uw bedrijf

Wat is het belang van uw businessplan bij de verkoop van uw bedrijf? Waarom is een duidelijke link tussen uw strategie en de cijfers in uw businessplan essentieel?

Hoe maakt u een sterk businessplan op? Wat is daarbij het belang van ‘income drivers’, ‘cost drivers’, investeringen en werkkapitaal?

Welke valkuilen moet u absoluut vermijden als u zo’n plan opmaakt in de context van een verkoop van uw bedrijf? Wat zijn de risico’s als u onrealistische assumpties hanteert? Mag u dan geen efficiëntieverhoging of ontwikkeling van nieuwe markten inbouwen?

Hoe kan een koper een te optimistisch plan bij de onderhandelingen tegen u gebruiken?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.