FAILLISSEMENT - 26.11.2014

Uw klant failliet: vergeet uw voorrecht niet!

Veel bedrijven doen bij een faillissement onvoldoende beroep op eventuele voorrechten. Hoe roept u zo’n voorrecht in? Welke voorrechten bestaan er zoal en wanneer gelden die? Waarom roept u ook in geval van twijfel het best toch een voorrecht in? Kunt u met uw klant ook afspraken maken waardoor u bij faillissement in een betere positie zit?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.