RECHT - 16.03.2020

Als de levering op zich laat wachten... 

Het bedrijf bestelt een aantal producten, maar de levering blijft uit. Vanaf wanneer kunt u zeggen dat de levering te laat is? Kan het bedrijf het contract met de leverancier dan eenzijdig beëindigen en de producten elders bestellen? Kunt u een schadevergoeding vragen of een korting op de aankoopprijs? Hoe vermijdt het bedrijf dat het bij een laattijdige levering door een leverancier zelf problemen krijgt met zijn klanten?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.