CONTROLLING - 13.12.2021

Hoe de rentabiliteit van uw klanten wél op een correcte manier analyseren?

Hoe kan ‘activity-based costing’ u helpen om de rentabiliteit van klanten en producten op een meer accurate manier in kaart te brengen? Wat zijn de aandachtspunten bij het gebruik van die methode? Blijven er nog altijd kosten over die u niet kunt toewijzen aan individuele producten? Mag u de relatie met klanten die op basis van een ‘activity-based costing’-analyse onrendabel zijn, ook stopzetten of is de realiteit toch complexer?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.