CONTROLE VAN HET PERSONEEL - VARIA - 24.04.2024

Werkgever belt stiekem werknemer op als ‘klagende klant’

Een werkgever had een nieuwe werknemer in dienst die goed werk leverde, maar soms onbeschoft was tegen zijn collega’s. Hij was een beetje bezorgd of de werknemer dan wel vriendelijk zou zijn tegen de klanten. Hij besloot om dat uit te testen door hem zelf op te bellen als een klagende klant. Hij nam dat gesprek ook op. Mocht hij dat wel doen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed bibendum, sapien nec interdum commodo, ex elit feugiat velit, vel tincidunt nibh massa nec turpis. Phasellus rutrum pulvinar tristique. Aenean vel maximus velit. Integer in purus dictum, commodo diam sed, facilisis metus. Duis sed consequat nisi. Phasellus et risus neque. Curabitur mattis, nibh ac finibus bibendum, nulla augue commodo ipsum, vitae tristique urna felis in velit. Cras et eleifend lorem, in convallis leo. Fusce id nibh et leo congue convallis. Vivamus imperdiet ipsum sit amet felis condimentum, a lobortis felis rutrum. Integer ullamcorper, turpis in aliquet tincidunt, est tellus volutpat leo, id pretium massa nibh sed orci. Pellentesque ac viverra lacus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Ut ut ante eget nulla volutpat tempor. Donec commodo leo mi, congue blandit leo euismod ut.